۱۳۸۸ اسفند ۲۷, پنجشنبه

بیوگرافی نوید و امید و عکس






نويد و اميد اخوان در ايران و تهران متولد شدند و به دليل جنگ ايران و عراق مجبور به ترك ايران شدند آنها ابتدا به لوس ‌انجلس رفتند اما بعد تصميم گرفتند در آلمان زندگي كنند آنها در دنيايی كه با موسيقي احاطه شده بود بزرگ شدند نويد كار بر روي صحنه را ازسن 8 سالگي شروع كرد تا زمانيكه او توانست در مسابقه رقص بين المللي مقام نيز بياورد و سپس عشق و علاقه او به موسيقي و شعر او را به نوشتن شعر و غزل با اميد برادرش الهام بخشيد.

علاوه بر خوانندگي نويد به عنوان شغلش يك هنرپيشه موفق است كه براي بازي زيبايش درفيلم the friend بهترين هنرپيشه و نامزد دريافت جايزه شد ، اين سريال در سال 2003 از تلويزيون داخلی آلمان پخش شد.

نويد و اميد در موسيقي با ايجاد يك درهم اميزي بين موسيقي پاپ و رپ يك نوع خاصي موسيقي را ايجاد كردند اين اولين بار است كه در موسيقي فارسي و ايراني چنين تركيب و هم اميختگي از اين اصوات ديده ميشود.

اين دو برادر توليد اولين آلبومشان را بنام فرياد در سال 2004 شروع كردند و بعد از 3 سال كار سخت بالاخره با حمايت كمپاني آونگ ركوردز در آمريكا و امضا قرارداد در20 مارچ 2007 آلبوم خود را روانه بازار كردند.

يكي از افتخارات نويد و اميد خواندن در كنار خواننده بزرگ كشورمان ابي در ترانه گريز ميباشد كه از نظر اين دو خواننده جوان يك شانس بزرگ و رويايي است و به گفته اميد يكي از دلايل گوش دادن او به موسيقي ايراني ابي بوده است.

نويد همچنين قادر به صحبت به 3 زبان انگليسي ، فارسي و آلماني ميباشد و داراي پيشينه بازي در تئاترهاي معروف و نمايشنامه هاي درجه يك است.
اميد نيز از 2 سالگي در آْلمان بزرگ شده و بسيار راحت به زبان فارسي صحبت ميكند.
نويد در حال حاضر 26 سال و اميد 23 سال دارد ، به هيچ نوع مواد مخدر اعتياد ندارد ، هيچکدام هم دوست دختر و يا نامزد ندارند.

از خصوصيات ظاهري آنها ميتوان به :

نويد اخوان : قد 176 ، رنگ مو مشكي ، رنگ چشم مشكي ، رنگ پوست روشن (سفيد) ، تيپ چهره كميك اشاره نمود.
اميداخوان : مو خرمايي ، رنگ چشم مشكي ، رنگ پوست سبزه (تيره) ، تيپ چهره عادی اشاره نمود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر