۱۳۸۹ فروردین ۵, پنجشنبه

از ما بهتران

توضیح: از ما بهتران گروه شاخصی از انسانها هستند که کمی بعد از انسانهای اولیه به مرور پدید آمدند. از نظر ساختار ژنتیکی فرق چندانی با انسانهای معمولی ندارند، جز اینکه جنسشان کمی مرغوب تر است! و می گویند خونشان هم مقداری رنگین تر می باشد!

پیش در آمد:

بخت با من یار و کار آماده بود

چون سوالات گزینش ساده بود

نذر مادر باز هم مقبول نیست

چون رقیب بنده آقازاده بود!


*********************************************


مرحبا اقبال از ما بهتران خوش بود احوال از ما بهتران

بود سال گاو، اما گشته است سال نو هم سال از ما بهتران

من پی بخت گریزان می دوم بخت خود دنبال از ما بهتران

خون دل سهم من و امثال من جام می در فال از ما بهتران

استخوان ما بسوزد مشکلات تا نسوزد شال از ما بهتران

بخت مادر مرده ما چون شیاف گشته استعمال از ما بهتران

یک تن ازما گر بود در جمعشان نیست جز حمال از ما بهتران

جز متاع دین و دنیا را ندید دیدهً فعال از ما بهتران

نعمت دنیا و عقبی سهمشان هر دو در اشغال از ما بهتران

بوده از بدو ولادت دست راست نامهً اعمال از ما بهتران

دیده اش اشکال پیدا می کند هر که دید اشکال از ما بهتران

مشکل لاینحلی گر داشتی رو به استقبال از ما بهتران

رانت ها یا وامها هرچی که هست سرنگون در چال از ما بهتران

قطره قطره جمع گردد وام ما تا شود حلال از ما بهتران

من که بی حالم، خدایا رستمی تا بگیرد حال از ما بهتران

مهرورزی کو که درهم بشکند یال و هم کوپال از ما بهتران

مال خود کردند هر چیزی که بود مال ما هم مال از ما بهتران!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر