۱۳۸۹ فروردین ۱, یکشنبه

بیوگرافی مهدی مقدم و عکس






بيوگرافي کامل مهدي مقدم از زبان خودش
بيوگرافي
مهدي مقدم هستم، در سوم آبان ماه سال 1360 به دنيا آمدم، سه برادر و يک خواهر دارم، در حال حاضر هم ساکن اقدسيه تهران هستم.






دوران کودکي
در زمان بچگي، حسابي شيطون و بازيگوش بودم از اون بچه‌هايي که هر جا مي‌‌رفتم همه را کلافه مي‌‌کردم، دائم زنگ خونه‌هاي مردم را مي‌‌زدم و فرار مي‌‌کردم.

خوانندگي
در دوران نوجواني به بازيگري بيشتر از خوانندگي علاقه‌مند بودم... اما زماني که بزرگتر شدم، تصميم گرفتم خوانندگي را دنبال کنم.

ذهنيت غلط
متاسفانه اين روزها ذهنيت غلطي در مورد خوانندگي در بعضي از جوانها وجود دارد، آنها فکر مي‌‌کنند با روي آوردن به خوانندگي، خيلي سريع مي‌‌توانند معروف و مشهور شوند، البته با وجود اين شبکه‌هاي ماهواره‌اي شايد حق هم داشته باشند، چون تا ديروز با خريد يک ماشين و اسپرت کردن آن مي‌‌توانستند حداقل در محله‌شان مشهور شوند، اين روزها مي‌‌توانند با همين هزينه براي خودشان کليپ بسازند و پزش را به دوستانشان بدهند، گرچه درصد کمي از آنها ماندگار مي‌‌شوند، بقيه هم البته براي مدت کوتاهي تصويرشان از شبکه‌هاي ماهواره‌اي پخش مي‌‌شود و همين برايشان کافي است.

طلسم سونامي
آلبوم سونامي، سرنوشت عجيبي داشت، وقتي متوجه شدم که کار لو رفته، نزديک بود سکته کنم باور نمي‌‌کردم زحمات چندين ساله‌ام اين چنين به باد رفته باشد، مجبور شدم همه چيز را از نو شروع کنم و براي گرفتن مجوز تغييرات زيادي روي آلبوم انجام بدهم هر چند که صدور مجوز خيلي طول کشيد اما خوشبختانه طلسم شکست و سونامي راهي بازار شد.

استقبال
استقبال از سونامي بسيار عالي بود... حتي خودم هم فکر نمي‌‌کردم با توجه به لو رفتن آلبوم، اين کار تا اين اندازه مورد توجه مخاطبان قرار بگيرد.

آلبوم جديد
اين روزها مشغول تنظيم آلبوم جديدم هستم، البته براي اين کار هنوز اسم خاصي را انتخاب نکرده‌ام ولي مثل هميشه با پيام شمس و ژوبين همکاري مي‌‌کنم فضاي آلبوم جديدم هم مانند آلبوم‌هاي قبلي‌ام عاشقانه و تين ايجري است.

کليپ
مخاطبانم از من انتظار دارند که براي کارهايم کليپ بسازم. به نظر من ساخت کليپ در فروش هر چه بيشتر يک آلبوم تاثير به‌سزايي دارد.
سينما
تا به حال در دو فيلم سينمايي بازي کردم که در يکي از آنها نقش اول مرد را ايفا کردم، دوست دارم در بازيگري موفق شوم.

خانواده
خانواده‌ام درباره کارهايم نظرات متفاوتي دارند، مثلا يکي مي‌‌گويد چرا موهايت را در فلان کليپ اين طوري درست کردي، آن يکي مي‌‌گويد چرا آنقدر بد خواندي، به همين‌خاطر در کارهايم از آنها نظر نمي‌‌خواهم. در خانه‌مان هم بيشتر از همه مادرم طرفدار کارهايم است.

اجراي دو صدايي
اگر پيشنهاد خوبي به من شود، باز هم حاضرم دوصدايي بخوانم.

تغيير
مهدي مقدم آلبوم «خونسرد» نسبت به مهدي مقدم آلبوم «سونامي» تغييرات زيادي کرده است. ضمن اين‌که نسبت به آن زمان پيشرفت بيشتري کرده‌ام...

کنسرت
قصد دارم کنسرتي را برگزار کنم و فعلا در تدارک گرفتن مجوز براي آن کنسرت هستم.

خوانندگي
اگر جريانات به همين منوال پيش برود احتمالا خوانندگي را کنار مي‌‌گذارم، چرا که خرج و مخارج ما از طريق همين حرفه است منتهي شرايط الان به گونه‌اي است که انتشار اين آلبوم فقط براي من هزينه در برخواهد داشت.

اختلاف‌نظر
اوايل کار چون تازه کار بودم به‌خاطر اختلاف سليقه بر سر بعضي مسائل با دوستان همکارم به مشکل بر مي‌‌خوردم و نمي‌‌توانستم با آنها همکاري کنم که همين مسئله باعث شده در محافل موسيقي من را به عنوان يک آدم مخالف بشناسند در حالي که اصلا اين گونه نيست، من تنها به خروجي اثر فکر مي‌‌کنم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر