۱۳۸۹ فروردین ۱, یکشنبه

بیوگرافی محسن یگانه و عکس






به نام او... من محسن یگانه هستم . متولد 23/2/؟؟13 هستم . کار موسیقی رو به صورت

حرفه ای از سال 79 با نواختن گیتار شروع کردم . اما درهمان ابتدای کار وقتی با سختی های

این کار مواجه شدم برای مدتی قصد داشتم به کلی موسیقی رو ادامه ندم . اما مایوس نشدم

و از اون به بعد کاررو جدی دنبال کردم . و خیلی زودتر از اون چیزی که فکرشو می کردم نواختن گیتارو

به صورت حرفه ای فرا گرفتم و 2 سال کیبورد رو هم شروع کردم تا امروز که قطعات گیتار آلبوم محسن

چاوشی رو اجرا کردم . اما آهنگ سازی رو که به نظر خودم بهترین شاخه موسیقیه از 2سال پیش به

صورت جدی شروع کردم . تا امروز که برای دیگر خواننده ها آهنگ می سازم و شعر میگم . از جمله

محسن چاوشی (تراک آهای خبر نداری) , حامد هاکان (چون آلبوم ایشون هنوز به بازار نیومده ترجیح

میدم نگم) و فرزاد باقری که بزودی آلبومش به بازار میاد ... اما طی این 2سال حدود 30 تا شعر گفتم

و حدود 40تا آهنگ ساختم که هر کدوم برای من ارزش چند بار گوش کردن رو داره .


اما آشنایی من با محسن چاوشی منو به سطح کاری بالایی رسوند و از اون به بعد قدرت آهنگ هام

بیشتر و بیشتر شد که جا داره از محسن تشکر کنم .آلبوم خودم حدود 1ماه دیگه وارد بازار میشه که

اسم اون در ابتدا « رفیق نیمه راه » یا « نفرین» بود اما به «سال کبیسه» تغییر نام دادم . در این آلبوم

محسن چاوشی به همراه غلامرضا فوادیان که خیلی در ضبط کار کمک کردن تنظیم آهنگها رو به

عهده گرفتن . تمام آهنگ ها و شعرها کار خودمه به غیر از تراک «سال کبیسه» که آهنگساز اون

محسن چاوشیه .

محسن چاوشی

در مورد خوندن هم باید بگم توی آلبوم «خودکشی ممنوع» محسن چاوشی در تراکهای «آهای خبر

نداری» , «کلاف» و «رمیکس» به صورت مهمان خوندم . و خیلی خوشحالم از اینکه محسن چاوشی

و حامد هاکان هم لطف کردن و در کنار من در این آلبوم با صدای گرمشون خوندن و ازشون تشکر میکنم .

همچنین از غلامرضا فوادیان که کیبورد این آلبوم رو زد و محمدرضا آتش افروزان که در یکی از کارها ویلن

اجرا کرد کمال تشکر را دارم . خودم هم در این آلبوم قطعه های گیتار رو اجرا کردم و در آخر چند بیت از

شعر «رفیق نیمه راه» یا « نفرین» رو که از شعرای خودمه برای بازدید کنندگان از این سایت می نویسم :

خدا کنه که حسرت خوشی به قلبت بمونه

یه بی وفا مثل خودت ریشه ها تو بخشکونه

یکی باشه که هر نفس آتیش به جونت بزنه

بهت خیانت بکنه زخم زبونت بزنه

الهی اون هرکی که هست پا روی قلبت بزاره

هرچی که با من میکنی یه روز به روزت بیاره

همین قد هم که خواستمت از سرتم زیادیه

فکر نکنی تو قلب من یه لحظه از تو یادیه

خیال نکن به یادتم بدون که مردی تو دلم

خودت میدونی جای عشق نفرت و کاشتی تو دلم

آهای رفیق نیمه راه آهای تو که تنها میری

فقط یه نفرین می کنم تو اوج غربت بمیری

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر